maart 2010

Favoriete popsongs overledene live bij uitvaart

Bussum, 31 maart 2010:

Vanaf nu is live popmuziek bij de uitvaart voor iedereen mogelijk . Marcel Luntungan is in Bussum gestart met zijn bedrijf Marsmelody, singer-songwriter bij uitvaarten, asverstrooiingen en herdenkingen. Hij zingt de favoriete popmuziek van de overledene of nabestaanden en begeleidt zichzelf op akoestische gitaar. Luntungan speelt hiermee in op de groeiende behoefte om uitvaarten persoonlijker te maken. “Een live uitvoering van ‘Tears in Heaven‘ geeft een extra dimensie aan het afscheid nemen van een dierbare”, aldus Luntungan. Hij beschikt over een breed repertoire en eigen composities waaruit gekozen kan worden en levert maatwerk.

Mooie popsongs live spelen is iets dat Marcel graag doet en goed kan. Hij is voormalig finalist van de Grote Prijs van Nederland, componist van liedjes voor o.a. De Kast en Bastiaan Ragas en ondersteunde Edsilia Rombley als achtergrondzanger tijdens het Eurovisie Songfestival. Inmiddels heeft Luntungan verschillende uitvaarten en herdenkingen muzikaal begeleid. Door zijn diensten betaalbaar te houden hoopt hij vele uitvaarten muzikaal te mogen ondersteunen.
Vraag uw uitvaartverzorger naar de mogelijkheden van live popmuziek of bezoek de website www.marsmelody.nl voor verdere info

Wilt u contact met Marsmelody?

Mail of bel tel. 06-52171070.

dummy

Go To Top